poniedziałek, 30 października 2017

Kurtka parka

Kilka dni temu kurier przywiózł materiały na kurtkę parkę dla synka. Softhell, kożuszek oraz obszycie do kaptura. Korzystałam z wykroju z gazety Ottobre kids 4/2014 rozmiar 98 na płaszczyk oraz kurtkę. Bardzo często modyfikuje wykrój, aby mi pasował. Wykrój podstawowy ma doszyty kaptur do płaszczyka, a chcę aby parka miała odpinany kaptur z futerkiem. Dlatego muszę doszyć stójkę przy szyi. Z innego wykroju odrysowuję kaptur i inne potrzebne części. Zmieniam jeszcze rodzaj zapięcia z guzików na zamek plastikowy żyłkowy oraz dodaję ocieplenie w formie kożuszka.
Korzystałam z pomocnego tutorialu, bo szycie kurtki nie należy do najłatwiejszych. Złamałam 3 igły i sporo się namęczyłam, ale warto było teraz możecie zobaczyć efekty mojej pracy :)
Tutorial znajdziecie tutaj: https://dresowka.pl/pl/blog/parka-z-wykroju-na-bluze/













A tak kurtka wygląda na synku. Uszyta troszkę większa, aby mógł ją nosić dłużej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz